Cabeçalho

sexta-feira, 25 de outubro de 2013

[BABYSIMS 3] Male Asian Base (Sim)






So, today I'm briging to you, a Male Asian Base (sim), for you make your male sim asian that you want! ^-^
He reminds me Onew by SHINee x_x ~~ 
All sliders is on the rar folder, and if you want any CC of this sim, just ask me on my tumblr ! Hope you like :3


Do NOT re-upload my creations to any another site
without my PERMISSION. If you want to recomend my creations,
please, give the CREDITS and link my blog, I'll be grateful!
Thanks and enjoy :)

2 comentários:

  1. Por alguma razão, eu não posso instalar a asian base ou melhor, a Noeki Maru sim, por favor, me ajudar. Eu olhei em todos os lugares. Eu até tentei encontrar como fazer um ulzzang sim. Talvez, se você fizer um tutorial eu vou não precisa mais da base sims.

    ResponderExcluir